söndag 12:41

det blir en hemma dag, massa mys med familjen. men nånting jag kommer göra i stort sätt hela dagen, är väl att plugga. inte bara till läxor och prov.. utan jag ska lära in mig allt inom mötesteknik hade jag tänkt. det blir svårt, men jag får kämpa för det.
det finns en sak jag tänkte berätta till er.. som ni kanske skulle kunna ha nytta till.
eftersom jag sitter med i en förening som heter leader, så går det ut på att folk kan ansöka om pengar om de skulle vilja göra någonting speciellt. t.ex om du vill fixa en stor fest eller någontig, då kan du säga till mig, berätta allt som behövs, och så går jag vidare med det till Malin, som sedan skickar det vidare till ordförande som sitter där borta. okej, det var bara ett tillexempel, men ni måste vara minst 4 stycken som vill göra det. haha jag suger på att förklara, men jag tycker att ni ska ställa frågor isåfall, så ska jag försöka förklara bättre då:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0