söndag 12:57

om jag ska vara helt ärlig så saknar jag min kamera något enormt.. känns konstigt när den inte finns här. den klara 2 månader, om inte kortare? sen gick den sönder, och gick inte att laga. jag kommer inte begära någonting mer av anna&bengt, känns som jag fått alldeles för mycket.. sitter här liksom med min data, hur bra som helst, och dyr.. en mobil som inte är billig heller, ett rum som är någolunda bra renoverat med saker och ting.. har nästan allt man kan begära, och inte bara i saker heller. jag har världens underbaraste människor runt mig, de som bryr sig om mig och vill mig de bästa. har aldrig tänkt så här långt förän nu.
jag har det jätte bra, ingen kan komma och säga något annat.. nej nu blir jag nästan lite förvirrad, haha. kommer aldrig kunna beskriva min kärlek till familjen. från häger och vänster, alla betyder lika mycket. mamma, pappa, emil, benjamin, anna, bengt.. utan de personer hade jag aldrig kommit så långt..
vill tacka till allt och alla som gjort min dag. som har funnits där i 14 år. även om det varit lite bråk&tjaffs hit och dit, men det är inte allt.. alla tjaffsar och bråkar.. alla. jag älskar er, väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0