söndag 19:27

tända ljus, och en filt över axlarna..
skriver massa massa julkort, hade tänkt att vara aktiv på att skicka julkort i år. jag ska försöka få iväg några till mina släktingar i london också, så då lär jag ju skriva på engelska, haha. jag har börjat känna den här julkänslan nu. det är pyntat hemma, och mitt rum är rött&fint. städat också faktist. lyssnar på massa mysiga låtar från Mariah Carey gör jag med.
tänk, snart är julen här.. och det blir min andra jul i arboga, något som känns så obeskrivligt roligt. att jag har vart här så länge menar jag. tiden har bara runnit iväg, och allt har förändrats. har snart vart tillsammans med mattias i 5 månader, något jag inte fått in i mitt huvud än, hihi. ja, som sagt. tiden går så fort nu för tiden, innebär det att jag har kul varje dag? haha. känner mig jätte glad nu, tänker på allt kul som kommer hända. lucia är ju snart också, då blir det att sjuuuunga heela tiden, myys! både på skolan och så är vi inbjudna till något företag som ville att vi skulle komma. nej men det finns så mycket att se fram imot.
nu ska jag fortsätta med att skriva lite julkort, och sedan skriva lite i boken. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0