fredag 08:59

natten till idag har vart hämsk. har inte sovit bra, och jag har haft världens magont. vet inte vad de beror på än, men jag hoppas verkligen inte de kommer tillbaka i natt igen.

just nu sitter jag här och ska lägga in musik på mobilen. har precis ätit lite frukost, men har inte fått i mig mycket. jag tar med mig lite att äta på tåget, så det blir bra med det iallafall. jag tänkte bara säga hejdå nu, och hoppas på att alla får en bra Halloween! har hört mycket om att folk ska hitta på massa skoj, så jag håller tummarna för er. själv kommer jag förmodligen bara vara hemma med pappa, veronica&ben. skönt.
jag hör av mig med text och med bilder när jag kommer hem på söndag. ha det så bra:-)(L)


3dagar är inte mycket, men jag kommer sakna dig något enormt,
mattias<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig halloween sötnos

2009-10-30 @ 09:08:35
Postat av: Hansson

Hejsan, hittar du på en fredag kväll? :)

2009-10-30 @ 18:13:47
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0