BOYFRIEND- LOVE



från ett litet ord till en liten mening förändrades mitt liv. jag blev lycklig, och jag blev helt förälskad. du har gjort mycket bra i mitt liv, och det är jag glad över. jag är glad att jag fick chansen att ha den bästa killen. du är bra på alla sätt, och jag tänker inte slänga iväg den chansen. sen ett år tillbaka förändrades mitt liv till en behaglig sida. jag valde rätt väg, och kan stå på mina egna ben. jag kan älska mina nära och kära för hur dom än är för mig. jag kan säga att jag älskar människor, och verkligen menar det. jag vet inte om jag hade kommit så långt som jag kommit idag, om det inte vore för du kom in i mitt liv. jag vill glömma saker som kommit imellan, och bara fokusera på dig. jag tror att du och jag en dag kommer inse hur fina vi är tillsammans, och en dag kommer vi inse hur mycket vi älskar varandra. jag undrar hur många där ute känner som mig.. men visst är det härligt!

Kommentarer
Postat av: caroline

ååh så härligt! så glad för din skull!

2010-04-12 @ 15:22:06
Postat av: MG

åhå emma , du slutar aldrig förvåna mig :)

Älskar dig mer än vad man kan beskriva med ord♥

2010-04-12 @ 17:46:47
Postat av: jag

du är så otroligt underbar mattias!

2010-04-12 @ 19:16:36
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Alantilde

Very informative...God Bless

2011-12-02 @ 11:04:57
URL: http://alantilde.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0