donken med värdens bästa

godmorgon, eller kanske ska säga.. god eftermiddag! sovit gott?
idag ska jag träffa en mycket fin vän med namnet frida. jag längtar så jag sprängs! vet inte varför, eftersom jag såg henne för drygt en dag sedan, men jag har så otroligt kul med tjejen. vi åker till donken och äter glass, samtidigt vi kollar på datan om hur talangjakten ska se ut. vi hade ju tänkt att ordna en talanjakt för alla i arboga, så vi ska börja kolla lite i det, innan mötet den 30:e med johanna och victor.
jag har fixat klart mig nu, och ska packa ner datan, och sedan drar jag mig mot frida, och så kanske ni får en uppdatering där borta, det får vi se om hur mycket tid det finns:-) ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0