I think you and I understand

nu har jag kommit hem från en liten färd med bilen med Anna&familjen. vart i medåker och kollat lite, och det gillar jag! min dag blir lugn, ska baka och göra lite hårinpackning och fundera lite på morgon dagen då mötet med Martin ska bli av, och sedan vidare till Glanshammar för ett årsmöte med leader.
det blir nog en promenad för min del senare, finns mycket att tänka på.
jag håller också tummarna för att vi kommer iväg till london, så jag slipper de här landet i några dagar.. hehe.
förövrigt saknar jag min bror, väldigt mycket. eller ska man säga sina bröder rättare sagt.
Benjamin har ju börjat blivit stor nu, riktigt stor. och Emil, han är jätte stor, haha. nej men det har blivit så att jag saknar emil mer och mer för varje gång vi träffas. men jag fyller år snart, så jag hoppas att han vill komma och äta tårta med mig, hihi.

Kommentarer
Postat av: B

Har du någonsin varit med om att Emil missat en tårta;)

2010-04-19 @ 07:35:07
Postat av: jag

det har du rätt i mamma... ett riktigt monster när det gäller kakor och allt;)

2010-04-19 @ 07:55:22
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0