kärlek, finns på så många olika sätt!

vet ni hur glad jag blir när jag får läsa från en bästa vän hur underbar jag är? vet ni hur jag känner då? jag blir så otroligt glad inombords. jag är så glad att jag får vara den tjejen som funnit sin allra bästa vän. för en sådan har jag aldrig haft. en riktig bästa vän som orkar med en i alla lägen, en bästa vän som ställer upp på allting, men endå sätter gränser, och säger ifrån.
jag är så otroligt glad att jag har de finaste människorna i mitt liv just nu. jag har allt man kan begära. jag lovar.
mitt liv blir bara bättre och bättre för varje dag. mit liv växer för varje dag, och jag lär mig någonting nytt varje dag. jag har kommit till de stadiet i livet då allt känns så himla perfekt. jag har kommit dit jag kan tänka tillbaka, utan att fälla tårar.
men sen jag kom till arboga har mycket förändrats ska jag säga er. hade jag inte kommit hit till arboga så hade jag nog inte vart den emma jag är nu, utan jag hade vart så svag, jag hade bara honkat på allt, och jag hade aldrig insett själv vilken idiot jag vart. men nu är jag i arboga, och kan tänka efter själv vilken skillnad det är från att bo i arboga till att bo i köping. jag mår bra nu. min underbara familj i köping mår bra. vi har det bra.
mina vänner och jag har det bra, jag och min pojkvän har det bra! jag och familjen jag bor hos nu( Anna&Bengt) har det bra. jag och mina hundar har det bra! jag är så glad nu. och jag hoppas att fler där ute i världen kan tänka lite extra på det positiva som finns där saker och ting går snett.

jag läste för ett litet tag sedan på min bästa väns blogg, som jag skrev där uppe. tycker att ni ska kika in där, så kommer ni få se något riktigt fint, så försår ni hur jag känner!
jag och frida har det alltid bra tillsammans, vi kan skratta åt ingenting, men endå så mycket. vi kan vara sura på varann, vi kan vara stela mot varann. men det är absolut är mot varann, är att vi är ärliga mot varann.
det är kanske inte alltid 100% bra mellan oss, men upp till hela 98% är det bra, och det känns så bra! det känns så bra att ha en sån fin vän som henne.

jag ska också beundra mina andra nära och kära, och jag vet att ni läser min blogg. ta åt er, och glöm aldrig bort att jag älskar er! jag älskar er för den ni är till mig, inte för de ni gör mot mig, eller hur ni är mot mig.. utan för den ni är till mig. mamma, pappa, bror Emil,och bror Benjamin låsas mamma Anna, och låsas Pappa Bengt. ni betyder väldigt mycket för mig, och det hoppas jag att ni förstår idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0