Någon typ av gästbloggare :)

Hej alla ni som läser Emmas blogg, Nu sitter jag här och tänkte hjälpa emma att skriva lite eftersom jag är tveksam på om hon har tid till att slänga in nått längre inlägg och eftersom att hon tar sin blogg på största allvar så tänkte jag att jag får ta och hjälpa henne lite. Och det roliga är ju att när hon kommer hem och har lite små panik över att hon inte skrivit nått så kommer hon se att jag hjälpt henne och vi får väll se om hon börjar skrika och tar bort inlägget eller blir glad över att jag försökt skriva ihop något vättigt i alla fall(a)

Nu underar ni säkert vem jag är, och jag är ingen mindre än mattias simon gunnahr.även kallad emmas pojkvän av en del xD För er som undrar vart emma håller hus så kan jag lugnt säga att hon bara är på något slags möte och pratar och äter en massa god mat( i alla fall den uppfattningen hon har gett mig :k)
Jag själv sitter här och har världens huvudvärk och pluggar så mycket fysik jag kan, pga ett pissigt prov vi har i morgon. blääää får väll se om jag orkar ta mig till skolan i morgon!

Fövrigt så har jag och emma varit och ätit glass och suttit på "bänken", Den bänken betyder verkligen mycket för mig på något sätt och om ni undrar mer om den så får ni fråga emma lite om den för jag är tyst om den (a)
Ni kommer säkert få se lite bilder på glassarna vi mummmmsade på när emma kommer hem.

nu får ni hade så bra och jag kan lova er att min taskiga stavning kommer ni inte få se så ofta på den här bloggen.

En bild på mig för er som inte vet vem jag är (a)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAG VAR TVUNGEN ATT TA BORT BILDEN PÅ MATTIAS, DEN HÄNGDE UTANFÖR DE ANDRA INLÄGGEN. LÄGGER IN EN NY BILD SÅ SNART SÅ MÖJLIGT! /EMMA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0