UNDERBART VÄDER! kan man begära mer?


TOPSHOP, AND I LOVE IT.




H&M, BEAUTIFUL SHOES

nu så här på morgon kvisten tänkte jag slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte kommer komma hem förän ikväll. gårdagen var toppen, hade riktigt kul. och idag.. idag kommer det nog bli ännu mer toppen. jag funderar på att sätta på mig kläder och gå ut och fota lite. E sover fortfarande, och jag har bara kollat ut igenom föstret, och har sett ett underbart väder. VILKEN DAG! wow, nu börjar det verkligen bli vår! jag kommer slänga in bilderna antingen senare, eller innan jag åker. (om jag nu ska ut en sväng). ni får ha en riktigt bra dag, så hörs vi senare! :-)

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygga kläder!! :)

2010-04-04 @ 11:18:41
URL: http://amandaastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0