VALBORG

nu på morgonen har jag städat och bakat kakor till på söndag. har även haft en ansiktsinpackning för att göra min hud bättre än va den var innan.. men om jag säger så här så blev den bara sämre. torrare och den kändes inte alls bra.
just nu väntar jag på att mattias ska komma så han kan följa med mig till sparbanken och växla in mina engelska pengar till svenska. sen ska jag även kika in på apoteket och kolla om dom har någon bra kräm till min hud.
efter det runt halv 3 ska vi på möte på stadsgården jag och några fler inkuderat mattias. ska prata ihop oss lite om talangjakten vi tänkte fixa. men det är ju såpass mycket att göra, så vi får ta lite i taget antar jag.
ikväll vet jag inte vad som händer, jag skulle vart med frida och mattias.. men det blir förmodligen bara mattias. vet inte vad vi hittar på, men vi chillar väl och sen går ner till den "stora brasan" haha. har hört att det bara är korgar till majbrasa i arboga, så det skulle inte vara fel och åka till köping för att kolla stora brasan, men jag kanske bara kan drömma om det, hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0