you are the thunder and I am the lightning

någonting krockar.

det blev ingen donken med frida idag. vi orkade faktiskt inte cykla dit när vi såg de mörka molnen över oss. vi satte oss istället på stadsgården och tog en glass och pratade lite igenom det där med talangjakten.
nu är det bestämmt att mattias också är med i att arrangera till talang, så på fredag eftermiddag träffas vi allihop och börjar planera på allvar. den 24maj åker elevrådet till sthlm, och jag&johanna har bestämmt oss för att gå på stan och småshoppa lite. får se om jag kanske köper det som står på min whiteboardtavla. och så sa johanna att hon ville åka till något som hette musikbörsen, haha, så vi tar väl tunnelbanan/bussen dit också och kollar lite.
nu ska jag kolla ett avsnitt på andra avenyn, sen ska jag sova.
förlåt för en dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har inte haft all tid som jag hoppats på. men det kanske är så när man är ledig, vad vet jag. vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Edvintiril

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-16 @ 10:11:02
URL: http://edvintiril.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0