Dagen efter dagen

Den lille vite hos lillmattes nya morgonrock!
Innan jag lägger mig i sängen med godis och lite kolsyrat vatten, så tänkte jag bara berätta att jag inte kommer finnas vid liv inom bloggningen på ett par dagar framöver. Åker på festival med min fina vän lovisa och gänget från köping, och tillbringar dagar där. Börjar känna mig lite knäpp i huvudet, och även halsont med värk i magen, så jag hoppas verkligen att allt detta är borta tills imorgon då jag hoppas på underbara dagar! :-) Lite tidsinställda inlägg kommer förmodligen hoppa upp, så ni har lite att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: LovisaKölfeldt

ååh, det ska bli grymt roligt :D

2010-12-28 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0