11februari


jag förstår inte hur man man göra så här mot djur. tårarna bara forsade ut när jag såg filmen.
det är ju helt sjukt. riktigt sjukt. jag har tänkt på en sak.
om jag nu inte var emma boswell, och kanske någon annan som är lite cp på ett annat sätt och så..
så skulle jag nog ta en människa och verkligen göra exakt samma sak mot den människan som misshandlar djuret. jag skulle slänga in människan i en liten bur, som sedan skulle få åka flera mil och bli skadad.
sen skulle jag kasta ner buren från taket, och bara sparka. --> sedan skulle jag döda hon/han. sen skulle jag skära bort skinnet på honom/henne och göra en jacka av skinnet. hur kul låter det? låter det så kul att ni kanske börjar skratta nu? men gör det. jag är helt emot djurplågeri. usch! JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD PÅ MÄNNISKOR SOM INTE FÖRSTÅR ATT DJUR ÄR LIKA VÄRDA SOM OSS. idioter måste jag få säga. nej, nu rinner bara tårarna ännu mer. nu får jag ge mig. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fullkommligt rätt emma.

2010-02-11 @ 23:59:11
Postat av: Linda

helt jävla sinnessjukt! :O

2010-02-18 @ 16:34:18
URL: http://lindagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0