20februari

att man kan gilla detta väder som anna gör, det är väl helt otroligt. jag bara tänker hela tiden" imorgon kommer jag inte komma ut ur huset." eller, som anna sa.. tänk om elen försvinner, då får vi sova tett ihop allihop och sen får vi ha tända ljus. ljus, det gör inte någonting.. men att sova tillsammans 6st i samma säng är väl lite konstigt? eller.. inte. jag vet inte, sånt man gjorde förut kanske, när det inte fanns någon el. skulle vara lite mysigt också, hehe. men jag är ju som jag är.
melodifestivalen, vad kan man säga? det är inte melodifestivalen längre. det finns ingenting som är bra. okej, en låt.. men inte mer. konstigt tycker jag. för ett par år sedan var allt så perfekt, allt var verkligen kul att kolla på. men nu, blåa killar som håller på med rör, haha! lite skoj faktist, men inte min grej om jag säger så.
nu måste jag iallafall stänga av datan, och så får vi se vad som händer. ska nog försöka plugga lite.. på en lördag.. ja, haha. jag ligger lite efter känns det som, så det är väl bra att passa på när man är som piggast. vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0