23februari

god eftermiddag, eller hur är det man säger? sitter i bilen nu med den lilla datan och tänkte slänga in ett litet inlgg sp ni vet att jag lever. har vart i v-ås hela morgonen, och klippt hundarna och så, så nu ska vi hämta barnen i kolsva, och sedan till v-ås igen. jag kommer skriva sen när jag kommer hem igen, så ni vet. det blev inget PRmöte idag, min ledare ställde in mötet eftersom jag inte kunde komma. men imorgon är det stor möte, och då får jag tagga. har en hel del att prata om, så det blir nog jätte bra ska vi se. ni får ha det så jätte bra! puss. /e

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Hej emma! Men det kalrt ja gör! :D, ser mig inte alls osm ngn storbloggare, herregu,d jag är en av " småbloggarna" själv :) puss!!

2010-02-24 @ 00:02:27
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0