27februari

godmorgon! idag vaknade jag rätt så tidigt för att vara jag på en helg.. men meningen var ju att jag skulle stå och sälja fikabröd utanför konsum idag, men så blev det inte. ska jag gå in på detaljer? nej. haha. stressar jag mer så börjar väl hela jag blöda... nejdå, men det känns som det. folk säger till mig hela tiden, "ta det lungt emma, ta det lungt". men den senaste tiden har det vart riktigt mycket runt om kring mig. skolan, ufm& lite annat smått och gott. möten hit och dit, prov, prov, prov.. nu är det iallafall sportlov, något som känns riktigt bra. jag ska försöka ta det lungt och vila så gott det går, och så ska jag träffa min broder från köping! vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, men jag ska ringa den lilla killen på måndag tror jag, om han är hemma.. och se om min och mattias idé är bra, haha. jag ska nog inte sitta här och prata om ingenting, för jag måste nog plocka undan lite i mitt rum innan vi åker iväg och köper ett par nya tights till mig. (när jag låg på sjukhuset gick dom sönder, haha!). vi får väl höras lite senare, ha en jätte bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Fin sida du har! =)



/Sofia

2010-03-04 @ 15:05:51
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0