2februari

jag tänker försöka skriva ihop ett litet inlägg så nu kanske förstår varför jag just kände att jag inte ville blogga på den här bloggen längre.. men det är svårt, för jag vet inte hur det själv är med mig. ibland känner jag att jag är helt okej, och kan skratta och vara glad en hel dag.. och nästa dag utan att någonting har hänt så känner jag mig helt deppig. känner att jag inte vill göra någonting. men med en tanke i mitt bakhuvud känner jag att jag är tvungen till att göra det jag verkligen inte orkar just det tillfället. men jag vet ju inte hur jag ska göra eftersom jag är så van med att bara fortsätta efter någonting har hänt, och bara lämna allt. men om jag ska vara helt ärlig så har jag lärt mig av mina misstag ett par gånger nu, och jag känner att jag inte bara kan lägga ner saker jag verkligen tycker om att göra. bloggningen fick en hel del skit för det också, jag kände bara att jag inte orkade vida mina känslor för bloggen och för er som läser och kommenterar, så jag struntade totalt i bloggen och startade en ny för att bara skriva så inte många kan se. men vad är skillnaden?- jag vet inte än. jag känner bara att jag vill blgga på båda bloggarna, men kanske att den här bloggen kommer få ha en speciell inriktning mot någonting som är kul, och att jag inte skriver mer än det.
den andra bloggen kan vara som mer "privat" eftersom jag kanske vill skriva ut mig på ett annat sätt til de personerna som känner mig bäst och står mig närmast..
jag kommer att fundera på det ett tag, men som sagt så blir det alltid att jag saknar min "vanliga" blogg, så jag kan inte bara lämna den. jag kommer dock inte vara så jätte aktiv nu, eftersom det är så mycket annat som ska hinnas göra och så. skolan och vännerna& framför allt min underbara familj. har redan fått en hel del i skolan jag måste fixa nu, så det kommer ta sin lilla tid innan jag kanske blir en " människa som kommer blogga varje dag". min pojkvän mattias har faktist börja sakta mer säkert på sin blogg, så jag tänkte bara säga det eftersom jag skrev det i ett inlägg för inte så jätte jätte länge sen, hehe. så vill ni kika in hans blogg så är det bara att klicka här.

nu måste jag tyvärr återgå till mitt pluggande, och så ska jag sova också... hur ska jag hinna med allt detta, haha?
och imorgon så är det handbolls-match mellan stureskolan och gäddan.. och varför jag sa det, är för att jag, emma boswell ska vara med. kul va? mjo ellehur.. haha. jag ska skämma ut mig för kanske 1000 pers? okej, jag kanske överdrev, men det är väl typ så många, eller?:-) haha.
nej nu måste jag kila, vi får höras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0