5februari

jippie! nu är min underbara pärla färdig och klar. riktigt snygg blev den ska jag säga er, och jag är riktigt nöjd faktist. jag har setat här nere med familjen och hållt på med datan nu i några timmar, och precis har jag fixat klart det sista. om jag säger såhär så tycker jag att windows 7 verkar mycket svårare än vista, men som sagt så har jag haft windows 7 nu i kanske en halvtimme, så jag lär mig nog.
jag väntar nu på att mattias ska höra av sig så vi kan planera lite mer till imorgon. så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, kanske ska lägga mig i sängen och kolla vidare lite på Johan Falk, och tända lite ljus och bara mysa! jag kommer inte skriva någonting mer idag, känner att det blivit för mycket nu, haha. vi får höras imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0