14januari

just nu sitte jag i köket med min underbara data och utforskar på google om london, haha. sen skriver jag faktist med min farfar på facebook. en person jag inte pratat med på jag vet inte hur länge. sist jag var i london var på en begravning, dock var jag väldigt väldigt liten då, så jag kommer inte ihåg mycket alls. det ska verkligen bli kul att åka till london igen, och ni anar inte vad vi ska göra, haha. vi ska gå på Madame Tussauds. och vet ni inte vad det är så är det som ett vaxmuseum med massa kändisar gjorda av vax. ni anar inte hur mycket bilder jag kommer ta där borta, och jag lovar er att lägga in bilderna när jag kommit hem därifrån. nu är det ju långt kvar dit, men jag tänkte bara förvarna er, haha;-)
om ett tag ska jag ställa mig vid spisen och göra lite varm choklad och bara vara. är hur trött som helst nu, och min hals mår inte bra.. vi får höras senare eller imorgon. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, hur har du fått bredden så bred? funkar inte för mig, skulle vara snällt om du ville hjälpa. kram!

2010-01-15 @ 08:14:00
URL: http://linnnoren.blogg.se/
Postat av: Celinn

fan va nive med london ;o trevlig resa ;)

2010-01-15 @ 21:31:48
URL: http://ceeliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0