16januari

jag har knappt setat vid datan någonting, så jag har heller inte kunnat skriva något blogginlägg.
jag har haft jätte svårt att skriva sen i förrgår, har inte haft lust, och har bara känt att det inte har varit någonting bra jag skulle skrivit om. när jag tänker efter så vill jag bara skriva när jag känner att det är värt, då jag verkligen har någonting jag vill visa upp eller bara skriva, så då vet ni varför det kanske inte kommer komma 4inlägg varje dag framöver, haha.
jag vaknade inte för så länge sen av en konstig dröm jag inte förstod mig på. den var verkligen den konstigaste drömmen någonsin. helt crazy! eftersom jag verkligen älskade filmen Avatar, så tror jag att jag har känt en känsla om att jag skulle vilja bli en Avatar med, haha. jag är lite konstig, men inte bara i natt jag drömt någonting som liknat filmen, utan det har vart ett tag efter jag såg den. alltså, om jag inte ska låta barnslig nu så tror jag faktist att det finns en planet någonstanns där alla konstiga figurer finns. blandannat Avatarera. tänk, om jag någon gång skulle få åka till den planeten, och bli vän med alla där, gud vilken upplevelse alltså, haha. nej nu ska jag inte sitta här i min säng och fantisera om att jag ska bli en avatar, utan jag ska hoppa in i duchen och sedan fixa mig till 3 matcher som väntar. (innebandy). ja, jag ska kolla på 3 matcher på rad, kul va?haha. först så ska jag kolla på teds match, fridas pojkvän, med min mattias och frida..sen ska jag kolla på fridas match med mattias, och sen hoppar mattias in på planen och spöar ut alla motståndare(stavning?) haha, det låter väl bra? hejjahejjahejja! och därefter går jag hem till mattias mycket nöjd efter mattias vart så bra, och sedan bara har det braa.
idag känner jag mig som jag vet inte vad, jag är så pigg, jag är framåt, haha, goo emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0