17januari

ibland kan jag behöva en rejäl smäll för att jag ska vakna upp och bli normal, men det som behövdes denna gång var en riktigt lång promenad med de 2 varelser som betyder en hel del för mig. alltså, min hund.. eller ah, är det okej att jag kallar henne för min hund? hihi.. iallafall, min hund och min mattias. mår så bra av att bara gå. och speciellt med mattias.
nu ska jag nog städa undan lite i mitt rum(igen) och sedan ska jag nog kolla på någon film eller kanske plugga lite. vi får se vad jag kommer fram till, men plugga skulle jag nog behöva göra, men ah som sagt, vi får se.
jag hade förästen på mig ett par jeans när vi var ute! helt crazy ju, emma boswell@ jeans.. jaja, det var inte skönt, så jag antar att det kommer gå månader tills jag sätter på mig dom igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0