21januari

jag har aansträngt mig hur mycket som helst i skolan idag. vet inte vad som fick mig en kick av att göra det. allt känns som det går bra förtillfället, och jag blir bara gladare och gladare för varje dag som går. första sånglektionen för året, och det kändes riktigt skönt. jag har inte riktigt vart så peppad på det, men när man har folk runt om kring sig, och framför allt en familj som säger att jag inte ska ge upp bara efter ett halv år.. så blir man peppad till slut. det  gick riktigt bra, och jag kände mig säker den här gången i vad jag gjorde.
jag ska sätta mig ner och göra klart matteläxan och plugga lite till engelskan imorgon, sen ska jag äta lite snabbt och kila iväg till mattias:-) jag hoppas att ni kommer få en riktigt bra eftermiddag, så får vi höras imorgon eller senare om jag sätter mig vid datan.

rösta på mig i veckans blogg om du har lust och tid över! här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0