22januari

direkt från studion. sitter och skriver av alla intervjuer som jag tagit hand om och fixat fram från arboga borna. hur de tycker att ha sveriges bästa kvinna som ordförande, och hur bra dom tycker om mig!
jo ellerhur, det kunde ju låta så, men inte direkt va. men jag är stolt för jag fått den plats jag idag har, det är riktigt kul, och det passar mig verkligen! just nu håller jag på att skriva in alla intervjuer på datan eftersom jag sedan ska skicka dom till vår ledare osv. jag sitter helt själv i ett rum och skriver, så jag tänkte bara skriva ett litet inlägg innan johanna kommer hit. hon ska göra mig sällskap tills vi ska på bio, så det är bara att vänta, haha. nej jag vet inte varför jag blev så hyperaktiv helt plötsligt, men det är väl bra, eller?:-) haha. vi ska faktist kolla på - det regnar köttbullar. och jagt ror nog att den kan passa mig, om inte.. jag kommer ju skratta så det tjuter iallafall;-) jag ska försöka ta lite bilder och så när vi har på oss våra vackra 3D-glasögon, men dock glömde jag kameran hemma, så jag antar att vi får springa hem till mig och hämta den innan. aja, nu ska jag inte sitta här och babbla, utan jag slänger in en liten bild på mig och mitt block, haha. varför just blocket? svar: jo för jag känner mig lite ensam, och blocket gör mig till ett mycket underhållande sällskap, där fick ni svaret.

jag och mitt kära block med en hel del snygga intervjuer. frågor har jag fått ställa själv, och det var en hel del bra frågor faktist. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0