24januari

efter av att planerat in veckan och veckan efter den här veckan så blir man riktigt snurrig i huvudet. vad finns det som liksom inte får plats? hela mina veckor är inplanerade med någonting kul och någonting inte kul. förra veckjan var verkligen bedrövlig. jag hann inte med någonting jag skulle göra mer än mötet och skiva av intervjuerna och utbildningen igår. jag hann inte träffa mattias och verkligen umgås som vi alltid gjort, pratat och kollar på film eller bara haft allmänt kul tillsammans. och jag känner mig som världens dåligaste flickvän när jag tänker efter. ingenting kan gå före vännerna och pojkvännen&familjen känner jag, så nu måste jag ta tag i detta. jag ska förbättra mig igenom att planera hur min vecka ska se ut och vad som är viktigast just den här veckan. tror att det är det bästa jag kan göra just nu, för att låta mina dagar bara vara och ta allt som det kommer går inte just nu, även om jag skulle vilja att det var så. något som är riktigt nice är ju att jag fick en kalender av mattias mamma sist jag var där, haha.. så jag har börjat skriva in mer i den och så, så det börjar ta sig. jobbar jag för mina mål så kommer jag ju tillslut nå dom också.
min dag har vart väldigt speciell för mig. jag vet inte riktigt vad det är som gjort min dag eller hur den blivit så bra eller så dålig. på ett sätt har den vart helt okej, men i mitt huvud när jag väl sitter själv så har den inte vart så bra.
jag har bara vart allmänt trött och tjurig, haha. men endå har jag nog vart en snäll emma idag. (okej, jag är inte dum i vanliga fall om jag säger så heller, menmen). har vart nere och hjälpt till med barnen lite, och hjälpt en av de andra tjejerna med något smycke sak.. och så har jag badat min prinsessa till hund. hon är så vacker nu så det inte är sant, haha. sen har jag bara legat i min underbara säng och pluggat lite och skrivit in saker i min kalender och så.
just nu sitter jag med 4 kuddar bakom ryggen och skriver detta och tänker" nu är jag verkligen på skriv humör, så jag vill inte sluta skiva".. men jag antar att ni kanske inte vill läsa mer, eller så kanske ni vill läsa mer, men som sagt.. jag sa tidigare att jag skulle skriva om gårdagen, och jag vet inte riktigt vart jag ska börja, så när jag väl kommit på det, så skriver jag det i ett word-dokument och sedan klistrar in det i bloggen så ni kan kolla vidare om ni har lust.
nu ska jag sluta babbla, för jag ska nog byta om till myskläder och lägga mig i sängen och plugga de sista och bara njuta av den sista kvällen innan skolan kör igång igen. vi får höras mer imorgon alla vänner och ovänner. (ovänner behöver inte menas som att vi hatar varann, utan det kan också betyda att vi inte känner varann, och eftersom att jag inte tror att det är så många av mina vänner som läser min blogg, utana tt det kan vara andra folk runt om i världen som också läser, så skrev jag så, haha..) men såklart kan jag kalla er mina vänner också, eftersom ni endå är riktigt söta och förgyller min dag med söta kommentarer och bara kollar in på bloggen min.
jaja, nu ska jag sluta, haha. vi får höras som sagt imorgon.sov så jätte bra nu. godnatt!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0