24januari

godmorgon alla vänner. min morgon har vart helt okej, känner min lite konstig idag, haha. har sovit riktigt bra i natt i min nya säng, men det kommer väl ta ett tag innan jag vänjer mig. jag har städat och hållt på i rummet nu på morgonen, och tanken var att jag skulle ut och gå med mattias nu runt halv 1 sådär, men jag känner mig inte på hugget att göra det just nu, så jag väntar i några timmar så blir det bättre. jag måste förövrigt plugga till tusen i dag, hann inte med att göra så mycket på tåget igår, men sånt är livet. måste ta tag i allt nu så jag inte hamnar efter som förra terminen.ikväll skiver jag om gårdagen, orkar inte göra det nu. ska sätta på mig kläder och gå ner och va lite social hade jag tänkt. vi höres om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0