3januari

dagen har vart lugn, mattias&frida har vart här i stortsätt hela dagen.. prat& bara allmänt "vara". håller på att fixa en annan blogg just nu, eftersom jag känner att min blogg är lite udda. bloggadressen kommer jag inte ge ut innan jag är säker på att jag ska blogga på den adressen. sitter här i sängen och vet inte vad jag gör. vet inte vad jag ska göra, och vet inte hur jag ska göra. ska jag kolla på film och äta godiset som ligger på sidan av sängen, eller ska jag försöka fixa bloggen och lära mig lite nytt på ps, eller ska jag sova? helt otroligt, känner mig som jag vet inte vad. har nog aldrig vart så här, haha. ingenting negativt antar jag, men att jag inte har en aning om vad jag håller på med, det är en annan sak;D  eller så kanske jag ska ta mitt huve och en penna och skriva av mig lite, något jag inte haft tid och ork till på det senaste månaderna..
en sanning om mig som jag tänkte berätta innan är att jag har skrivit väldigt mycket förut, i olika böcker och häften. jag mår mycket mycket bättre av att skriva istället för att prata om saker om ting jag har i mitt huvud.. men det är ju någonting man får träna på såklart. men det var inte så jag menade tror jag.. haha. känner jag att någonting som kommer upp i mitt huvud inte vill försvinna från mina tankar så blir det oftas så att jag tar mitt lilla block och en penna och börjar skriva om allt som mitt huvud pratar om. det kan vara allt från himmel till jord. om känslor, om tankar&funderingar, vänner&familj, polkvännen, skolan.. allt som det går att skriva om. det blir liksom som en liten dagbok, men ändå inte.. jag gillar att skriva, jag gillar att se orden på pappret.. jag må va en konstig liten akrobat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0