3januari

min dag kommer bestå utav bara en massa mys, musik&prat. tänker inte göra någonting som får mig att bli trött, för de få timmar jag sovit idag var nog de lägsta på länge. har inte sovit bra alls, och sist jag kollade på klockan så var den runt 4.. har tuggat i mig en riktigt stor frukost nu, som bestod utav 2mackor med gurka, en yogurt(kan inte svava till de, men ni förstår nog va jag menade, haha!) ett glas apelsinjuice och ett glas varm oboy. känner att jag måste börja äta lite mer nu till skolan, så jag orkar hela terminen. så jag ska nog försöka äta så mycket frukost som möjligt nu. anna har tjatat på mig att jag ska göra det hela tiden, men vet inte varför det inte satt spår i mitt huve, haha;-)
jag ska också försöka fixa lite på bloggen så den blir klar någon gång.. men det kommer antagligen ta tid, haha. mattias&mattias hjälpte mig igår att fixa photoshop, så nu måste jag bara lära mig lite engelska för att förstå vad allt är, haha. nej nu ska jag fixa lite på mitt rum och göra iordning lite.. vi hörs.

3januari:-motsatsen till rädsla är tro och tillit. kan du idag vända oro till tro och tillit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0