4januari

nu är det helt tomt i mitt huvud.. jag försökte skriva ett inlägg för kanske 1 minut sedan, men när jag kommit typ på min 20:e rad så försvinner allt. hur kul är det på en skala från 1-10? haha. och jag har inte en aning om vad jag skrev heller, det är ju det som är det stora problemet.. hm. men jag får väl försöka, eller så gör jag det senare.
jag har precis kommit ut från en varm dusch, och det värsta jag vet är när mitt rum är kallt när jag kommer in. men det är strunt samma nu, för nu har det blivit varmt, haha. jag väntar på att mattias ska komma hit. jag är nämnligen hundvakt, så då tyckte jag att han kunde vara lite  snäll och göra mig sällskap, och det var inga problem med det:-)
ska faktist laga mat idag, men vi får väl se vad det blir.. haha. mattias i dörren brevid mig sa att man kunde köpa färdiga pannbiffar och ha något gott till.. men vi får se vad som står på listan och vad min mattias vill ha, haha. nej nu ska jag sätta på mig lite mer kläder och sedan gå ner till mina älskade hundar. vi hörs!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0