4januari

jag ångrar verkligen att jag bytte design. jag ångrar det något enormt nu. hur kunde jag? vad tänkte jag på? imorgon blir det en hemma dag själv med familjen och jag tänker bara gosa med dom, fixa min blogg och fixa några halsband&armband med de nya pärlorna anna kom hem med idag, hihi. min dag har faktist vart helt otroligt bra. har haft riktigt kul med mattias idag. maten sa ju sig själv, men jag tyckte det var rätt okej faktist.

jag har funderat på en sak rätt länge nu, men jag har aldrig fått ett svar till mig själv. har inte frågat någon heller, har bara tänkt på det och har inte velat fråga någon.. men jag vet inte hur det står till.
det jag tänkt på ett tag är hur en äkta vän ska vara. hur den ska vara mot en, och hur man ska vara tillbaka. vad man ska dela gemensamt.. ska man lita på dom till 100%? ni som läser detta kanske kan förklara för mig var just en äkta vän är för dig.. jag vet ungefär hur en äkta vän ska vara för mig, men helt ärligt så är jag inte säker.

Kommentarer
Postat av: v

en äkta vän ska vara som dig

du försöker hjälpa alla

och du är snäll alltid

tråkigt att man aldrig ser dig längre:(

2010-01-05 @ 00:17:03
Postat av: amanda

någon man kan dela allt tillsammans med. någon som faktiskt blir glad för dig och din skull på riktigt. någon du trivs ihop med. någon du kan skratta och gråta med. någon du kan prata med och någon du kan vara tyst med.

2010-01-05 @ 10:30:25
URL: http://amandadamssson.blogg.se/
Postat av: linda

amanda satte pricken över i:et!

sen är det att det du ger till denne, ger denne tillbaka. så ger du omtänksamhet osv till denne, men inte får det tillbaka, då är det ingen äkta vän. det ska vara ömsesidigt så att inte du sitter där sen och har gett bort all din energi och inte fått någon tillbaka.

2010-01-05 @ 13:07:56
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/
Postat av: jag

jag gav all min energi till en vän, men fick inte någonting tillbaka förutom hat tillslut.. efter det förstod jag inte vad det var jag höll på med. tänker tillbaka och känner, -'jag ångrar allt

2010-01-05 @ 13:27:53
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: amanda

lär dig något av det istället för att slösa energi på att ångra det :) utan tänk så att nu är du en erfarenhet rikare!

2010-01-05 @ 14:23:20
URL: http://amandadamssson.blogg.se/
Postat av: linda

och att man lär sig av sina misstag, och en sådan vän som tar all energi ska man slänga i väggen, haha ;) för dom tar och tar, och det är så sjukt elakt och dåligt gjort! jag har också vart med om det, och de händer fortfarande..

2010-01-05 @ 20:37:02
URL: http://caughtbytheriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0