5januari

jag blir helt galen. jag kan inte sova på nätterna, det är omöjligt. efter nyår så har jag inte kunnat somna förän hur sent som helst. anna sa att det kunde vart för nu har jag vart så utvilad i några veckor efter skolan och så.. men endå. jag blir trött på kvällen, men när jag väl bestämmer mig för att sova så kan jag inte somna. jag vänder mig fram och tillbaka i minst 2 timmar.. sen är jag tvungen att sätta mig och läsa tills jag blir trött, haha.
nej men jag ska väl försöka börja bli väckt rätt tidigt nu så att jag orkar gå upp till skolan nästa vecka. det är ju inte långt kvar alls. den här skolterminen ska jag verkligen kämpa. jag ska höja alla mina betyg så jag sedan kanske kan förbättra dom "lite" mer i 9:an. det är de jag har som nyårslöfte, det löftet som står längst upp på listan. skolan betyder verkligen mycket för mig nu. och inte att jag "älskar" skolan.. utan jag vill komma med en bra framtid, och då måste ju jag själv ta tag i det, det kan ju ingen annan göra åt mig. nej usch, nu ska jag verkligen inte prata om skolan, för jag vill njuta av den lilla stund jag har kvar på lovet.
såå.. idag blir det bara att vara hemma och vara med familjen. ska planera hur mitt rum ska vara eftersom jag får en större säng sen när min lilla becca flyttar till sthlm.. sen ska jag fixa några armband och halsband hade jag tänkt:-) skriva lite, och bara ta det allmänt lungt.

5januari:- vi behöver tro på att en färändning är möjlig för att förändningen ska kunna ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0