barndomsminnen


sitter och pratar med mina fina vänner från köping, som det blev lite snett med när jag flyttade ifrån köping. eller snett och snett, men vi tappade kontakten nästan helt. nu ska vi dra ihop ett par tjejer till onsdag, och träffas och ha det mysigt. prata gamla minnen, och bara vara. en vän, julia.. som har stått mig nära igenom åren bodde på samma gård som mig i många år. vi hade kräftskiva på gården en fin sommarkväll för många år sedan, och då bestämmde vi oss för att dansa inför folket där. såklart så tyckte jag att det skulle vara lite skämmit, men efter att bli puffad av den starka tjejen så klarade jag det galant. ett av mina barndomsminnnen tillsammans med julia, men det finns massor, och dom ploppar bara upp mer och mer i huvudet på mig, så himla fint!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

hihi :) jag har kort på er fina dansuppvisning.

2010-07-31 @ 20:35:59
Postat av: jag

åh, dom skulle jag gärna vilja ha! :)

2010-07-31 @ 22:33:19
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Josefine

ska bli så roligt att få träffa dig igen stumpan!

2010-08-01 @ 15:59:07
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: U

ska leta fram dom :)

2010-08-02 @ 11:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0