dagens





shorts, JC. - linne, New yorker. - skärp, Zara. -klocka, Neptune. -väska, secondhand

då har jag sovit min första natt i huset, något som verkligen var häftigt. har sovit så himla bra, och vaknade upp i ett hus där fåglarna kvittrade utanför. tog mig ett kvällsdopp i poolen innan jag gick upp och kollade på film, sen kunde jag sova gott. idag ska vi bara ta det lungt här hemma. fixa det sista, och äta god mat. imorgon kommer mattias hem, ska bli himla najs. får se om vi ses någon gång innan onsdag, annars så ser jag honom på onsdag med övernattning.

Kommentarer
Postat av: mimmi b svarar

gaaah, vi kan mer än gärna byta utseende toker!!

2010-07-12 @ 17:45:41
URL: http://mimmiblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0