längtan

längtan är vad jag känner nu. längtan till att sluta skolan, och ha ett helt sommarlov att bara va på. sola, bada, äta glass, och renovera hus, renovera mitt rum.. FLYTTA, umgås med mamma, emil, lars, benjamin&pappa&veronica.. pojkvännen, frida, johanna, alla vänner och släktingar helt enkelt. det finns tid för allt och alla. behöver inte stressa. v.26 åker jag och mamma över till sthlm och bor på hotell och bara myser.. umgås och skrattar. promenader&god mat. det ska bli himla kul! det är verkligen helt sjukt så jag längtar tills sommarlovet. men nu är det bara 7hela dagar kvar i skolan, och sen är det över. solen lyser, 25grader varmt i solen.. och jag sitter inne och är sjuk. väntar på att kladdkakan ska bli färdig, som är bakad på oboý, haha. livet leker just nu, allt känns så himla perfekt. det är så här det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0