saft och bullar


bild tagen av bästa.


det blev en sväng till frida ivilket fall. något som uppskattades otroligt mycket. målat vitt på altangolvet, fast det skulle vara beige.. fick måla om det vi redan hade börjat på med den vita färgen.. bara det visade hur klantiga man kan vara, menmen. bullar, saft&glass uppskattades. morgon dagen kommer jag förmodligen tillbringa hemma hos frida och måla, eftermiddagen kommer jag nog ligga på en gräsmatta och sola med henne också. det kommer helt enkelt bli en toppen dag imorgon med.

Kommentarer
Postat av: frida

åh, det är så kul att va med dig gumman!

Tack för igår och idag, jag har så kul med dig vännen! Du får ha det allra bäst nästa vecka!

Puss :*

2010-06-17 @ 23:57:01
URL: http://friiiiidaaaaa.blogg.se/
Postat av: jag

alltid kul att vara med dig med fridis, du är bäst! puss<3

2010-06-18 @ 12:34:48
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0