sthlm-streetstyle


jag måste nog nästan skylla på mor min, som visade mig hennes gudomliga skor. så himla snygga alltså. efter den dagen jag var hos mamma så blev min syn på skor på väldigt hög nivå. jag älskar skor. fattar inte vart pengarna kommer ifrån, men 4 par skor bara på 3veckor, vad hände? okej.. sandaler behövde jag, och skolavslutningsskor.. men vadå, 4 par skor, och var av dom är sandalerna och skolavslutningsskorna, de var de som var nödvändigt. de andra 2 par skorna, var bara helt enkelt onödigt. men vadå, jag röker inte, super inte, spenderar inte mina pengar på någonting annat.. så då kanske mitt beroende börjar hos kläderna? kläder är iallafall bättre än det andra, och jag vet ju också vilka summor jag har att röra mig med. menmen, sånt är livet.. vill bara säga det ännu en gång, JAG ÄLSKAR SKOR!

Kommentarer
Postat av: -

hackar du på folk som röker? :S

2010-06-05 @ 00:49:07
Postat av: B

Skor skor skor,överallt. Det är Lars och Emils eviga klagolåt;)

2010-06-05 @ 08:40:13
Postat av: jag

sv till "anonym".

nej jag hackar absolut inte på att folk röker. det är det sista jag gör. jag skrev bara att jag spenderar inte mina pengar på cigg, något som inte alltid är så billigt. undrar om du vet vad ordet hackar betyder?

jag står för att jag tycker det är äckligt att röka.

och som jag skrev att kläder är bättre än det andra, så menar jag ju det också. risken att få cancer av kläder är ju rätt minimalare än att få cancer av att röka. men jag kan inte mer än säga det, det är inte mitt val om jag säger så. rök på du, om du nu gör det.....

2010-06-05 @ 10:06:56
URL: http://eeboswell.blogg.se/
Postat av: Frida Brobakke

Åå, så stilig ! Eg elskar òg sko :D

2010-06-05 @ 13:25:53
URL: http://brobakke.blogg.no
Postat av: Anya

GUUD VAD SNYGGA SKOR!:D

2010-06-05 @ 16:16:50
URL: http://missaanyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0