underbara klänning


var förbi konsum och köpte godis och tidningar så jag har något att göra ikväll. kikade igenom tidningen snabbt, eftersom att jag tänkte kolla bloggar&mejlen innan.. men så hamnade jag på en av sidorna, där jag såg den snyggaste klänningen på länge. en klänning från Zara, för 299:-. det kändes bara såhär.. " jag har väntat på dig". menmen, nu vet ni det, klicka hem den. och lämna en kommentar om du köpt den, så kommer jag hem till er och rånar er på klänningen.. good deal, right? ska fortsätta kika igenom tidningen nu, sen blir det sängdags för min del. måndag-tisdag blir det vanliga lektioner i skolan, men jag kommer förmodligen få sitta i ett rum och göra klart de allra sista, och sen är det bara onsdag kvar. torsdag är jag ledig fram till 14.00, då jag ska hjälpa till med avslutningsmiddagen för 9:orna. jag ser fram emot denna vecka, och hoppas på att komma iväg till skolan igen på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0