GODISLÖFTE

japp, från och med deygt en timme, kör jag och mattias på att ha godislöfte. visst kommer det bli svårt, men jag kommer inte dö utav det. jag får helt enkelt börja äta mycket mat så jag inte blir så godis sugen;-)
jag har varit hos mattias ikväll, var med när han och hans pappa packade upp massa saker från IKEA, eftersom mattias håller på att renovera sitt rum. eller ah, det är väl rättaresagt klart snart, hihi. jag tycker det blir jätte mysigt, så någon gång ska jag ta med kameran och ta lite kort. nu ska jag tyvärr sova en sista natt utan skola i mitt huvud. och imorn börjar det. usch! ni får sova så gott alla söta!

--OCH VET NI? IFÖRR GÅR HADE JAG BESÖKSREKORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0