inför globen&en helg i sthlm

nu sitter jag och försöker redigera bilder på ett sätt jag inte brukar göra. jag redigerar mobil bilder.. det kommer inte se bra ut, men jag gör mitt bästa. har haft en helt otrolig dag idag igen. träffat en hel del coola människor, och har fått en hel del komplimanger. lärt mig mycket, och varit tacksam för allt jag fått göra under veckan. här kommer lite bilder från idag!:-)



så här fint var det i taket i lets dance lokalen. svt hyr ut lokalen till tv 4, eftersom att tv4 inte har någon lika stor och bra lokal som svt. det var riktigt häftigt att se, man kom in där, och det första man gjorde var att kolla upp på alla sortes kameror.




jag stod i mitten av golvet, och bara njöt. haha, tänkte" tänk om jag hade dansat här, wow"! här kommer då de finalister som är kvar i lets dance dansa imorgon kl 20.00.



ja, ni ser väl vad detta är? här sitter den såkallade jurryn. jag satt faktist på en stolen till vänster, haha.

nu tänker jag inte lägga upp mer bilder idag, och förmodligen inte på hela helgen heller. jag stannar i sthlm imorgon hos becca, och åker hem på söndag. kommer inte blogga någonting, bara så ni vet. jag kanske hinner skriva på söndag kväll innan jag går och lägger mig, men annars så får vi höras på måndag. hoppas ni får en riktigt trevlig helg. själv ska jag imorgon till globen på intervjuer med alla som ska uppträda i melodifestivalen på lördag. så på genrepet innan dom går upp på scen så ska jag stå där med dom, riktigt nice va? haha. ska bli ritkigt kul att få träffa Jessica! aja, vi får höras. puss&kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad häftigt. var det stort?

2010-03-12 @ 06:02:45
Postat av: Lesly

Åhh vad roligt att du har varit där och sett det. Vad gjorde du för nått då? var det nått jobb eller för allmänheten? :s

2010-03-18 @ 21:49:49
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: jag

jag praoade där, så jag fick följa med och kolla runt och så, skit häftigt!

2010-03-18 @ 22:02:42
URL: http://eeboswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0