jag är så himla glad!

över allt jag har&äger. jag är så glad för att allt har gått bra för mig den senaste tiden, eller rättare sagt året. tänkte på det när jag fick godkänt på matte provet jag inte hade pluggat till. då fick jag som en kick i baken. då insåg jag verkligen att jag kan om jag vill. och att jag har en sån underbar familj, en sån himla underbar pojkvän.. och världens finaste vänner! jag är så glad för att jag har er, verkligen!♥

har börjat planera in för helgen vad som ska hända, och hoppas planerna blir som planerat. hihi.

just nu sitter jag här och tänkte plugga till engelskan, men jag kom på att det är nog lättare om jag gör det efter maten istället, så blir jag lite piggare, haha.
hoppas ni haft en toppen dag, vi får höras om ett tag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0