jag lever, trots allt..

jo, det är väl skönt! även om jag inte hade trott att jag skulle dö i natt, men min mage är helt otrolig. vet inte vad man ska göra åt den för att den ska bli bra. imorgon har jag ätit medicinen i en hel vecka, och jag vet inte ens om det hjälpt någonting. på kvällarna blir det värst, jag kunde knappt röra mig igår.. visst låter det kul? maten jag äter hinner ju knappt gå ner i magsäcken innan det kommer ut ändå, haha. helt sjukt.. men nu ska jag inte vara så tråkig och skriva om tråkiga saker.

jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg om att jag lever, och att magen är bättre.
idag ska jag ju fika med några från köping, så jag kommer väl förmodligen inte vara så social här på bloggen förän typ 4 eller något.. vet ju inte hur länge jag tänkt fika och prata med dom, så jag kanske kommer hem vid 12 i natt, haha nejdå. men vid 2 går jag iväg, så jag har ju massor med tid att blogga innan.

något jag såg igår var att 3 av några bloggar jag läser hade besöksrekord, och då var jag tvungen att kolla min statestik också, och då såg jag att statestiken blir bara större och större! det är väl kul? hihi.
kul att så många läser min blogg. så nu har jag bestämmt mig för att börja bli lite roligare på bloggen, så jag håller kvar er, hehe;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0