jag tror på dig, jag tror på att du klarar detta!

inte ska jag sitta här nu och klaga på min förbannade mage, och inte ska jag säga att jag har ont. inte ska jag klaga mer på det. för min mage är ingenting mot vad lillpojken har att göra med. han ligger just nu på operation, en operation som ska hålla på i 8 hela timmar. hjärtoperation. han är bara 4 månader Valter, han har inte ens börjat sitt liv. tänk om pojken kunde få bli bra, och kunna ligga vid sin mamma och pappa och gosa varje dag. tänk om familjen kunde få den chansen nu, så att Valter äntligen skulle bli bra. jag kommer faktist be för familjen& Valter. jag skulle vara så tacksam över om ni också kunde göra det. pojken är så fin. och jag nästan gråter nu. hade jag energi, hade jag kraft& hade det gått att göra så.. så skulle jag ge honom den. hellre mig, han är ju bara 4 månader. snälla, låt det vara över nu, låt Valter bli bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0