Jessica Andersson

nu ska jag vara ärligt och säga er en sak. jag satt nere med familjen och kollade på melodifestivalen, och jag höll tummarna på att Jessica skulle gå vidare, och direkt jag hörde hennes namn så börja tårarna komma. jag har inte hört någon så fin låt på länge. och att hon sjöng den för de barn/ungdomar som blivit mobbade, är väl ännu finare! de människor som inte alls kanske mår bra, sjöng hon den för. det här kommer bli en låt som kommer sätta sig i mitt huvud, och jag tyckte om texten så mycket, så jag är riktigt sugen på att sjunga den jag med. vi får se hur det går.håller tummarna ännu en gång för denna undebara tjej.
jag känner mig så glad inombords!




dock tyckte jag att det framträdandet hon gjorde idag var så mycket bättre än det första hon gjorde för några veckor sen. men en sån underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0