dålig uppdatering, lovar en förbättring

ja, rubriken säger ju allt.. om jag inte redan visat er det. hade inte tid igår att skriva, och har inte haft tid idag heller. igår slingade vi mitt hår, och det blev inte så bra.. så idag har jag fått färgat mitt hår mörkt. och jag blev hur nöjd som helst. imorgon ska jag sminka marlina till balen, och sedan vidare tillmin mor och familjen. det blir en fika, och plocka ihop lite av mina saker. jag kan itne skriva så mycket nu, för nu ska jag nog försöka hjälpa mattias med att skala morötter, efter som att vi har börjat vårat "nyttiga liv", haha. vi får höras imorgon eller i övermorgon, då jag lovar en en mycket god uppdatering, samt bilder från lördagen med min mor.



2 av de mest underbaraste ringar jag någonsin haft....


Kommentarer
Postat av: Anonym

de var fina!:)

2010-05-14 @ 09:56:48
Postat av: amanda

Snygga ringar!! :D

2010-05-14 @ 15:36:58
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0