det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka

10månader tillsammans med världen bästa pojke. på 10 månader har mitt liv förändrats på många olika sätt. men bara till den positiva sidan. jag har vågat vara mig själv inför honom, och igenom det har jag lärt mig att det lönar sig. det lönar sig att vara sig själv. idag är jag inte som alla andra, som jag var för 2 år sedan. jag är glad att jag har mattias, jag är glad att jag fått chansen att känna på äkta kärlek. äkta kärlek är det bästa som finns, verkligen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad fint skrivet Emma !, är väldigt glad att det är du och jag och älskar dig massor:) ♥

2010-05-04 @ 21:32:30
Postat av: starchild

grattis! ♥

2010-05-04 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0