i nöden prövas vännen



sitter förtillfället i mitt rum och bara slappar och njuter av livet. bara ett få tal timmar kvar tills vi slutar skolan, och inte kommer tillbaka förän på måndag. känns riktigt skönt, men vad ska man göra torsdag-fredag? bara ligga och slappa? nja, det beror väl på om mattias ska åka iväg imorgon eller inte. åker han inte iväg till stugan så blir det att umgås med honom torsdag-fredag, och sedan lördag-söndag är det fotokurs från 09.00-18.00.
idag kommer jag vara borta ett par timmar, ska på möte med Martin Andersson igen. ska bli intressant och se hur han tyckte jag skötte mig på stormötet;) jag ska börja fixa mig nu, sen vidare tillbaka till skolan, så vi får väl höras senare.

har även träffat min mycket fina vän frida idag, hemkommen från den underbara staden london. åh, jag vill också dit, någon som hänger på, vi åker imorgon?;-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0