sommarväder

hej alla fina människor där ute i världen. hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen.
kom hem för ett litet tag sedan, hur glad som helst. jag har nämligen blivit rekomenderad att blogga på bblat.se. martin har inte bloggat så mycket på sista tiden, så han rekomenderade mig till chefredaktören på bärgslagsbladet/arboga tidningen. det känns riktigt kul, så någon gång under kvällen ska jag försöka skriva ihop ett litet mejl och skicka iväg. han kontaktade mig under dagen, och skrev att jag skulle höra av mig. så vi får se hur det kommer sluta. vad jag kommer blogga om, hmm..

jag ska på mötet runt om i dag hela dagen, så detta får bli det sista jag skriver idag, om det inte blir något litet inlägg ikväll. hoppas ni får en fortsatt trevlig dag allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0