Att blogga får mig att le


Det har vart en pöjk som pratat lite om att varje gång jag sätter mig vid en dator så ska jag kolla bloggar.. och det är väl den sitsen jag har satt mig in i, jag älskar bloggar, jag älskar att blogga, och då blir det väl så. ett beroende? - nja jag vet inte om jag vill kalla det för ett beroende.. men skulle jag göra det så tycker jag själv i så fall att ett "bloggberoende" är lite bättre än de flesta andra beroende framkallade sakerna som finns i världen! Från och med imorgon ska jag göra min blogg till en grupp. Jag vet inte hur, vet inte riktigt hur det kommer se ut i framtiden, men det ska helt klart bli bättre! Design och allt ska ändras på, men det kommer någon gång... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0