The downside is the feelings


Är inte alls på hugget idag. Vill bara lägga mig i sängen och sova, eller bara gosa under mig i sängen. Istället måste jag tvinga mig själv att plugga, eftersom allt ska vara inlämnat imorgon eftermiddag. Hatar ett stressa efter den magen jag fick, men efter allt jag missat nu under lovet så är jag tvungen. Senare när jag känner mig relativt klar, så ska jag göra en liten önskelista, eller vad man nu kan kalla det. Sedan har jag funderat på att göra om mitt hår, trivs inte i kort hår, och saknar mitt gammla..

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Det ska jag göra för jag tycker det samma om din blogg :) Känner igen mig i ditt inlägg, har också stressigt med skolan/körkort, plus att jag ska göra om mitt hår imorgon, fast jag har redan långt och ska kapa av det för en gångs skull, haha :)

2010-11-07 @ 14:46:45
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Visst bor du i Arboga? ja tror att ja sett dig? kankse i skolkatalogen, går du förresten i Stureskolan? ja går på gäddan :D

2010-11-07 @ 16:02:15
Postat av: Amanda

Bor du i Arboga? det gör jag! Du går väl på stureskolan? Haha ja går på gäddan"

2010-11-07 @ 16:03:14
Postat av: jag

Amanda, jag bor i arboga och går på stureskolan, helt rätt;)

2010-11-07 @ 16:16:55
Postat av: liindblaads

Tack för att du är med i dagens blogg :)

vinnare drars i morgon bitti ist för ikv !

2010-11-07 @ 22:34:35
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0