Blog


Det var en person för länge länge sedan som undrade vilka bloggar jag följde, så jag tänkte att jag skriver ner några lite snabbt nu innan jag ska ta och gå och plugga lite. hoppas ni gillar dem ni med, alltid kul med lite variation, så jag tog har samlat på mig en hel del olika bloggar igenom åren inom den såkallade "lilla -blogg- världen"
här, här, här, här, här, här och här, här,här,här,här,här och här är de bloggar som står som länkar vid firefox. som jag bara behöver ge ett klick så kommer jag till bloggarna. de är även de bloggar jag har fäst mig vid på något sätt. det finns någonting jag är intresserad av, någonting som får mig att stanna vid deras bloggar. det finns även en hel del andra, som jag kanske inte kikar in på varje dag, så de nämner jag inte just nu. vi höres! sov så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0